Mangsa ayeuna keur meumeujeuhna tumuwuh
social media. Ngarekahannana ngabelesat pisan, langsung mumbul ka jomantara
ngahasilkeun hal nu matak dipikaheran. Hampir sakabeh jalma ngabogaan akun dina
facebook, twitter, pinterest, youtube, instagram jeung rea-rea deui social
media. Blog nyakitu keneh geus pada
ngabogaan malahan aya nu ngokolakeun blog leuwih ti hiji. Di sababaraha pausahaan
aya nu ngawajibkeun para pagawena kudu ngabogaan blog pikeun nyaritakeun
pagawean nu dilakonan atawa naon bae hal nu aya hubungannana jeung kagiatan
pausahaan. Tangtu wae eusina teu meunang nyaritakeun kagorengan pausahaan dina
harti wayahna kudu nyaritakeun hal-hal positif ngeunaan pausahaannana.
Kangaranan manusa salaku makhluk sosial lumrahna
pasti hayang leuwih maju dina sagala segi kahirupan. Nyakitu deui dina ngokolakeun
social media aya mangsa dimana manusa ngarasa keneh asa loba kurangna utamina
dina masalah timbal balik komunikasi (interactive communication). Kahayangna
komunikasi bisa dilakukeun kalayan leuwih hirup, leuwih nyata sok sanajan
saenyana ngan saukur dina alam internet (cenah mah geus lain alam maya deui ayeuna
mah sesebutanna teh, lantaran matak beda persepsi, duka ku naon sababna).
Numutkeun sajarah, ti mimiti ayana
obrolan nu diketik make kudu telepon heula ka operator nu saterusna dihubungkeun kaluar pesen
ketikannana make pager nepi ka aya modem nu nyababkeun antara sasama bisa
ngobrol ku jalan ngetik dina papan ketik. Ningkat deui nepi ka bisa silih kirim
data terus bisa silih kirim video atawa bisa langsung silih ngobrol bari silih teuteup
model dina video konferensi. Eta teh kamajuan anu terus-terusan diulik supaya
nu tadina ngan saukur sawangan atawa impian ahirna bisa jadi kanyataan.
Eta kabeh aya mangsa-mangsa pasang surutna
jeung ngaliwatan waktu nu lumayan panjang oge. Memang, dina waktuna model
komunikasi teh baris kalindih ku model komunikasi anyar anu sakirana bisa
ngunggulan kana model nu geus aya jeung tangtuna nyumponan kana kahayang manusa
anu ngagunakeunnana. Lumrah jeung geus ngarupakeun hukum alam.
Kumaha atuh kira-kirana dina mangsa nu
bakal disanghareupeun ku urang? Naha masih keneh facebook, twitter jeung model
social media sejenna digunakeun ku manusa? Cenah mah bisa jadi eta fasiltas
social media masih digunakeun ku manusa lantaran hal eta ngarupakeun salah sahiji
kabutuhan, ngan kahareup mah baris maju deui model komunikasina. Unggal manusa
baris ngabogaan televisi sorangan nu kira-kira sarua cara jeung model
ngagunakeunnana jeung manusa jaman ayeuna nu ngabogaan akun social media masing-masing.
Tah...... kamungkinan eta tos katingali
ti ayeuna ku mimiti sumebarna televisi-televisi lokal di unggal provinsi. Mun
baheula mah sacara nasional ngan saukur aya TVRI, saterusna mimiti aya tambahan
RCTI, TPI, SCTV jeung lian-lianna ngan masih dina skala nasional. Kadieunakeun beuki
loba televisi lokal saperti CTV Banten, TV Cianjur, Batam TV, Galuh TV, jeung
rea-rea deui. Televisi lokal loba nu resepeun nongton lantaran tingkat partisipasi
manusa nu nongtonna leuwih hade. Cobi putuskeun naha bakal nagen nongton acara
cerdas cermat nu pamilonna anak urang jeung kulawarga urang atawa nongton acara
obrolan para ahli nu teu dikenal ku urang? Tangtuna leuwih milih keneh nongton
acara nu ngalibatkeun anak atawa kulawarga lantaran ngarasa diri aya beungkeutan
emosional. Cenah mah kitu numutkeun
kirata para ahlina. Hiji mangsa siaran televisi pribadi baris jadi bukti. Ngan
perlu investor jeung pasti aya investorna nu nyadiakeun tempat kanggo nampung
data televisi nu sakitu badagna, bisa trilyunan terabyte. Eta investor pasti
modalna gede pisan. Ngan nu matak bingung, mun masing-masing manusa geus pada boga
siaran televisi pribadi, saha nu nongtonna? Pek wae arilikan dina mangsana.
Dicaritakeun deui tina guaran Konsep Portal
dan Manajemen Konten, Pa Solikin SSi, MT..
Tidak ada komentar:
Posting Komentar